nothing is real til' it's lost

Nu sitter jag på skolan och har medieprpoduktion. Det är väldigt tråkigt. Vi ska intervjua en person sen skriva en artikel om det. Det är sjukt svårt att komma på något bra. Men jag tror att jag ska skriva om storsjöbadets ombyggnad. Haha, nu vet ni det! Aja, sen efter skolan så ska jag hem till Nicke. Ska nog kolla på SATC om jag inte sover en stund. Börjar få lite ont i huvudet. Men jag slutar ju om en och en halvtimme så det är ju skönt.

påminnelse till mig själv: Göra klart fråga 5 och fortsätta med intervjun.
Där fick ni veta vad jag ska göra hemma.

Aja, hela klassen är ju typ klar med arbetet och jag har bara börjat med frågorna.. känner att jag måste jobba ikapp nu!
Hare bra, skriver ikväll!

PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0