so sick

igår blev det inget inlägg. Interner på skolan funkar inte och när jag kom hem så städade jag och sen kom Nicke. Han sov hos mig så det var mys!

Imorse så var jag nära på att komma försent för det var så svårt att få upp Nicke.. hehe. När jag kom till skolan så hade vi svenska. Vi skulle beskriva vårat rum, detaljerat ett helt a4. Jag har nog aldrig gjort så många stycken i en text, haha. Sen så lekte vi blinkleken haha, jag kan typ inte ens blinka med ett öga ock typiskt att det blev jag som blev blinkardödaren. Ingen fattade att jag dödade dom..:( Sen så hmm.. Kommer jag inte ihåg mer av vad vi gjorde på svenskan. Men den var rolig iallafall.

Sen var det lunch, gott som vanligt. Bäst är ändå gurka med vitlökssås!!!!!! MUMMA!
När jag ätit mig mätt så åkte jag till Nicke för att hämta gympakläder och tejpa hälarna. Sen åkte jag till skolan.

På väg till idrotten så gjorde Scobiedobi illa mig så jag höll på att ramla, då tog jag tag i han och då ramlade han nästan haha. Men han stukade nästan foten så det var nästan synd om honom..
(Samma sak hände mig och alex men då var det alex som höll på att ramla men det var jags om ramlade haha)
Aja, på idrotten var det orientering. Jag SPRANG med Alex och  Christoffer, haha jobbigt! Men men, det gick ju bra!

Efter skolan så cyklade jag till Nicke och vi spelade bloons, vilket jag ska göra nu eller om jag kollar på SATC. Vad tycker ni? Aja, jag kanske skriver ett inlägg senare eller så gör jag det inte!

PUSSISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0