time to pray

jaha, nu är det nog snart dax att nussa. inte för att jag är trött nu men jag kommer vara imorgon..
jag har blivit lite förkyld tror jag! täppt i näsan, wääääääääääääääääääääääääääääääää-
vill inte vara sjuk!

idag så mötte jag, nicke och nickes mamma sigge och ullis på tåget och sigge, nickes lillebror han är ju för gullig han!
haha, men det är ju nicke med! han ska få min skate om han vill ha den så han kan bli lika grym som nicke, hihi.

aja, ska sova nu så jag kanske blir frisk!

natti natti puss

Kommentarer
Postat av: big nick

haha ja för jag är ju så jävla grym på skate!

2008-09-04 @ 09:27:45
Postat av: fia

ja, jag tycker:D

2008-09-04 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0