it can only get better

37 sms och 4 missade samtal senare så sitter jag här med NK läxan. Har inte börjat läsa än och vet inte om jag kommer göra det heller. Mina ögon slocknar av trötthet snart och mina glasögon har jag hos Nicke. Bra, bra!
Får väl sitta uppe hela natten och läsa igenom skiten om och om igen eftersom jag inte kan ett nota av det. Får se hur det går med det här imorgon. Får jag ett G så nöjer jag mig. Haha måste ju se på det här med skolan positivt. Fast just nu har jag ingen ork alls till skolan. Går nog mest dit för att träffa mina lyckopiller, haha. Närå men en del saker är ju roliga förutom en del som är sunken nr1. Aja, nu ska jag läsa om blomflugor och växter, adios!
besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0