Voices

Ja, nu var ju helgen över.. Har väl inte hänt så jätte mycket faktiskt! I fredags så var jag först på skolan, sen gick jag på stan tillsammans med Linn och Julia. Petra anslöt sig till gruppen efter en stund. Sen så åkte jag hem och åt sen vid 9 drog jag till Nicke. Vi gick på affären sen till Orb. Sen var vi någon annanstans och sen gick vi hem. Jag somnade ganska fort men inte Nicke tydligen, han låg och retades och pratade och massa, haha.

 I lördags så var jag med Tove, Frida och Bella! Vi träffades upp nere på stan och sen gick vi och fikade på karibu. Mycket mumma där. Sen så gick vi vidare till Mc Donalds för Toviii var hungrig. Där satt vi en liten stund innan Bella skulle hem och då drog vi andra. Påväg hem träffade jag Jenny så jag drog med henne till stora kyrkan på någon konstig fest. Massa bönder bara. Men sen fick jag skjuts hem. Men när jag kom hem ville Nicke att jag skulle komma ner till honom (typiskt) men jag åkte dit ändå eftersom det skulle bli närmare till bussen på söndagen! När jag kom dit så mös vi en stund och sen sov vi.

På söndag morgon så träffade jag upp Elin och Britta! Nice att Elin är hemma nu iallafall! Vi skulle åka ut till valla och kolla på matchelimatch. Haha, mycket rolig match. Blev förlust för Killarna. Sen fick vi skjuts hem av Marias mamma och jag gick till Nicke. Vi firade våran 23 månaders dag. Haha, men vi bråkade om vem som skulle gå och handla. Jag somnade och sen så orkade jag verkligen inte gå och handla så det fick bli Nicke som vart tvungen att gå på affären. Blev tacokyckling. Till det Fast And The Furious, as bra! Sen kom Nickes pappa och Karin och hämtade oss för vi skulle på bingo, det var roligt det! synd bara att det inte blev någon vinst för någon av oss. Sen fick jag skjuts hem av Nickes pappa. Då gick jag och kollade på film och sen pratade jag med Nicke en stund och sen blev det sleeeepa.

Idag så var det skola, vi sagoprinsar ska tydligen slå ihop med tomtarna efter sommaren. Värsta roligt ju! Fick reda på att vi har NK prov imorgon också, shit. Jag som planerat att plugga på det på påsklovet, men nu skiter jag i det och får IG och gör omprov istället. För jag orkar inte sätta mig och plugga nu för att sedan glömma bort det. Onödigt helt enkelt.
Efter skolan var det bara att åka hem och byta om för jag skulle iväg och träääääna de små, eller ja, små och små jag är minst. Haha. Eller jag fick ju ta hand om små killarna idag, det var nice! Nu är det 2 veckors uppehåll och jag kommer fan sakna det haha. Det gick iallafall bra. Sen på slutet blev det mobba-sofia-time igen, som vanligt. Men jag är lika glad för det! Nu kände jag att det blev lite egoistiskt här i bloggen men så får det vara, det är ju trots allt min blogg!:)

Nu snart ska jag ut med Foppa och så ska jag uppdatera mig lite med mobilen, har inte kollat på den sen klockan 4, ojoj! snart 6 timmar sen. Lär ju inte ha varit någon som velat något.. Haha. Som vanligt så alltså.

Ska passa på att säga sov gott till Petra också!:)

Skriver KANSKE mer sen. Ha det så bra så länge.
Puss

Kommentarer
Postat av: hannah

Nice, grattis:)

2009-04-06 @ 22:50:58
URL: http://hannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0