one way or another

Då var denna julafton över. Började med att Paula kommer in på rummet 7 på morgonen och ska kramas, var inte pepp på det minsann.. fortsätter sova tills klockan blir 9 då hela skaran kommer in på rummet.. fattar dom inte att jag vill sooova!? Aja pallrade mig upp och sen åt vi frukost, mmmmmmmm gott med julgröt! Sen fick vi besök av söt Melker, hihi. Jag fick en present också:) Sen så blev jag och Paula otåliga och ville öppna julklapparna så vi gjorde ju det dåå. Fick mycket fint:) Sen la jag mig och sov ett bra tag sen åt vi och nu kom jag precis in efter en mysig liten promenad med Foppa och Joel! Nu snart blir det sängen tror jag, sjuuukt trött. Så ja, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0