there will be tears

Ahh, snart är det jullov. Veckorna bara flyger förbiiii. Jul om en vecka och jag har inte köpt någon julklapp.. Inte ens en födelsedagspresent till Anton som fyllde år i lördags.. Haha generös tjej.. Men ska försöka hinna gå på stan någon dag. Har ju fullt upp hela tiden skolan, träning, sova och vara med Joel nudååå. Men det är mys, kommer kännas konstigt på lovet då man inte hela tiden ska göra massa saker.. Menmen Paula kommer ju hem också så det ska bli mys.

Haha ringde Paula igår påväg till match och den jäveln svarade och jag blev så paff så jag TYP började gråta, haha. Har typ ring 7gånger också svarar hon då jag minst anar det. Men det var trevligt att prata!! Fick saker sagda som kanske inte är så roliga att få mailade och facebookade! Hihi.

Nu ska jag kolla på twilight och dösurfa lite innan jag antagligen somnar. Natti.

Kommentarer
Postat av: Paula

erkänn att du började gråta!

2009-12-17 @ 09:44:30
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: matilda

fast vi kommer nog hitta på en massa att göra på lovet! men du, häng hos mig imorgon! är du på? :)

2009-12-17 @ 10:37:51
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0