all or nothing

Yoyo
Sitter på skolan nu och har naturvetenskap, kanske ganska jätte tråkigt? Ja..
Tänkte iallafall skriva om London nu, men jag ska börja med ett såkallat utkasst så jag bara kan pausa när jag inte orkar mer, haha. Så alltså blir inte det i det här inlägget utan i antagligen det som kommer härnäst, ni som inte vill läsa behöver inte göra det förresten:)

Sen jag kom hem har jag känt mig som han i ensam hemma, har suttit i köket och spaanat ut i mitt kvrter, måste ju få fast tjyven. Och typiskt att det ska hända massa knasiga saker nu bara för det där, massa konstiga bilar, spår in på bakgården och igår när jag gick ut med hunden så var det några som ville till volvägen 38 och då höll jag på att svimma för jag blev så rädd, haha! Fast jag sa att det var ett annan håll, haha jag är snäll jag:) Aja, jag är typ livrädd för dom där. Tur jag har Foppa som är sååå skrämmande. (ironi) eftersom jag har världens sötaste och snällaste hund.

Nu ska jag fortsätta jobba, har masaaa att gööööra.
Puss


Kommentarer
Postat av: Paula

HAHA FUL!

2009-02-04 @ 16:55:47
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Så söt :)

2009-02-10 @ 13:17:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0