Opps, där höll jag på att skriva ett långt skit inlägg men skrev det i dagboken istället.
Den kan nog vara rolig att läsa om ett par år, hur mina funderingar såg ut då. Haha kan nog bli roligt och det är ju ändå bara jag som håller med om dom så. Nej nu ska jag skriva om min underbara dag.

Bästa idag var väl att få träffa Linn, Janine, Petra och Brieeeda. Annars har den varit skit. Spydde imorse på väg till skolan, gick ändå och mådde lite illa typ hela dagen tills vi slutade. Var nog bra med friskluft. Sen träffade jag Britta på stan hängde med henne en snabbis sen drog jag hem. Kollade på ett Gossip Girl avsnitt sen har jag inte gjort något alls. Kul dag och erat intresseblock blev väl sprängt av spännande information hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0