india arie - the heart of the matter

Hejhopp, kände inte för att skriva igår för jag hade ingen ork alls. Så det blev en liten låt istället, men det var väl trevligt?:)
Igår så gjorde jag väl inte alls så mycket. Var på skolan och sen gick jag på stan med Matilda, delvis Axel. Matilda köpte en fin fin klänning men jag köpte ingenting alls. Ska dit idag och köpa en tröja, om den finns kvar vill säga! Men det hoppas jag haha.

När jag kom hem så åt jag mat, vofflor mummsfilibbaba:D Sen hade jag ingenting att göra så jag kollade på benjamin button filmen,  vet inte vad den heter haha. Men åh den var bra. Jag satt och lipade typ hela filmen. Jag är så lipig av mig när jag är själv, då lipar jag för minsta lilla i filmen och när jag kollar med någon så gör jag det inte haha. Men men. Den var bra men kanske liiite för lång. Tog några pausar för jag blev så rastlös, haha.

Aja sen sov jag:) Eller ja, jag duschade innan jag sov.
Nu ska jag skriva om skillnaden mellan public service och kommersiell media, låter super roligt:)

Här kommer en till låt vettni.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0