missing you

Idag eller ja igår så var jag såååååå glad hela dagen!
Först skola ut, svenska kanske inte var sådär jätte roligt men den gick fort! Efter det var det lunch och efter den var det <3idrott<3skidor<3på<3idrotten<3=<3bäst<3 Sjukt roligt var det, hade verkligen glömt hur det kändes att stå på ett par plankor. Men det var fett med nice. Hoppas jag kommer börja åka mer nu. Jag och Linn var ju bäst vettni, andra åket så åker vi och hoppar och railar, cleant!

Sen haha så skulle linn ta av sig sina pjäxor och då hände det grejer hahahahaha då börjar hon skriva, skratta, (gråta!?) haha för det gör så ont hahaha men jag fattade fan inte vart hon hade ont. haha sen åkte vi hem i disco bilen.

Jag gick och lämnade mina skidor hos Nicke sen fick jag brått hem och skulle fixa mig innan basket matchen. Fick lite brådis där för jag trodde jag hade missat bussen men den kom precis, pjuee. Väl där nere så träffade jag Brieeda. Vi fick biljett på typ en gång hihi.. var ju gratis idag så det var massa folk.  Sen vare ju match dåå
hahahahaha också får jag ett sms av linn:
Alla skriker: Diffence!!
Julia: Vadå, vem är det? Hallå?
Hahahahahahahahahaha så jävla klockrent haha!
Aja, matchen var spännande och dom vann! Mot Solna som ligger 1:a det var ju bääst!

sen var jag med matilda och britta sen åkte jag hem sen gick jag ner på stan, tänkte dra till johan men sket i det!
så nu sitter jag hos nicke och tänkte snart sova..
Pusss

Kommentarer
Postat av: nilliz

defense!

2009-02-21 @ 01:25:31
Postat av: Anonym

fin blogg!

2009-02-21 @ 11:26:22
URL: http://shawtylicious.blogg.se/
Postat av: erica

dom är så jävla snygga och så jävla bra!

2009-02-21 @ 11:59:10
URL: http://ericaakerblom.webblogg.se/
Postat av: linnsan

haha, vi som är jibbarna.



jadu, den där julia.......... :D

2009-02-21 @ 17:34:27
Postat av: Anonym

du skulle ha kommit, vi saknade dig ju :(

2009-02-22 @ 20:08:20
URL: http://petraawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0