homecoming

Jahapp har inte skrivit på hela låååånga helgen, men jag har inte haft min dator.
Men i fredags så var jag på basket iaf, sjukt bra match! Först så satt jag med Maria men i andra halvlek så hittade jag Limpan så jag satte mig med henne. Jämtland vann matchen med ganska många pinnar så det var bra! Efter matchen gick jag hem till Nicke och hämtade pengar sen gick jag och träffade Maria, Tove, Lina, Ullis, Amanda och Bella, vi fikade/åt på donken och det var mysigt det:) Sen så drog vi oss alla hem, jag själv till Nicke där jag satte mig och spelade lite gjenkriger, lol. Sen kom Nicke hem och vi gick och lade oss.

På lördag morgon så kollade jag på när Tove, Amanda, Arwen, Bella, Linnea, Danielle och Erica spelade match med flera såklart. Det var Usm tror jag, tyvär blev det en förlust. Satt iaf med Ullis:) Sen gick jag hem till Nicke och vi lagade tacokyckling sen gick jag tillbaka till sporthallen igen och för att kolla på nästa match. Tyvär förlust där med! Sen gick jag tillbaka till Nicke och vi åt popcorn och godis och kollade på Ice age:D Sen så gick vi och lade oss:)

Imorse så skulle jag på match igen men vaknade klockan tre... Så missade både deras match och dammatchen, blev en förlust till tydligen och damerna vann:) Åkte hem vid 5 städa lite och ska nog snart fortsätta med det nu snart:)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Paula

haha hör att det går asbra med städningen ;)

2009-01-25 @ 20:39:14
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0