missing you

Hejhopp. Sitter just nu och har naturkunskap, det är ju ganska tråkigt det faktiskt.
Igårkväll när jag kom hem så orkade jag inte skriva för det blev så sent. Var iaf i ängsmon och åt hos Nickes mamma. Sen var vi med Tina, Maniac och Crazy M. Vi gjordeinte så mycket. var mest ute i ängsmon. Sen drog jag och Nicke hem till Nicke sen åkte jag hem vid kvart över 11.

Imorse när jag vaknade så ville jag inte alls gå till skolan för jag var så trött men jag tog mig iväg iaf. Tog bussen för första gången på 1 vecka, så det var ju bra. Ska nog gå imorgon till skolan iaf.

Nej nu ska jag och Joel göra en tidslinje eller vad det var.. TRÅKIGT:(

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0