shattered heart

Åh, vilken underbar dag!
Först så var det skola, hade svenska och idrott. Idrotten var hur rolig som helst! Jag fattar inte hur man inte kan gilla den?:)
Aja sen när jag slutade gick jag hem till Nicke och duschade och kollade på film och kollade en massa bloggar.
Sen bjöd nicke mig på mat, snäll som han är:)

När vi ätit gick jag på basket! Oj, vilken match! Jämtland vs södertälje.
Var så sjukt jämn hela matchen och såklart ska det bli 2, 2 hela förlägningar! Mina nerver klarade det nästan inte! Det var mycket slarv så jag vågade inte kolla.. Haha. Men det slutade med vinst för jämtland! Så sjukt grym match! Ni som inte var där missade minsann något! Efter matchen så klippte matilda mig! Har lugg och kort hår! Har inte riktigt vant mig än men det kommer väl:)

Aja nu ska jag se någon film, någon som har något bra förslag på bra film?:)

pussss

Kommentarer
Postat av: Paula

VA? MEN VAD FINT DET VAR. JAG FICK SE BILD!

2009-01-17 @ 10:10:34
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Linda

ja, det är de verkligen :)

2009-01-17 @ 10:11:18
URL: http://lindiieb.blogg.se/
Postat av: brieeeda

sjuukt bra match!

2009-01-17 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0