the rain

Första dagen på året nudå!
Igår kväll hade jag jätte roligt! Från början så var jag med Nicke, eftersom vi var ute så tidigt så fanns det inte så mycket att göra så vi gick mest runt på stan. Sen så skulle han på fest och då följde jag med Linn, Julia och Tim till kebabbaren istället. Julia och Linn åt medans jag och Tim satt breve. Sen så gick vi på fest vid brandstationen, hos Sofia Bäckman;)
Men klockan var typ halv tolv när vi kom dit så vi gick ganska snabbt eftersom vi skulle ner till badhusparken vid tolvslaget. Väl nere i badhusparken så var det knökat med folk och man hittade många som man kände:-)

Sen vid 1 så gick vi till kebab baren igen för lilla Linn frös. Där satt vi ganska länge innan vi följde med Tim till bussen som aldrig kom.. Sen så gick dom till Linn och sov och jag gick till Nicke som var på någon fest. Sen gick vi hem och sov!

Idag så har jag inte gjort mycket, varit och handlat tills ikväll med mamma och Susanne och snart kommer Nicke hit också!
Ikväll vet jag inte riktigt som händer, återstår väl att se.

puss och ha en bra fortsättning på det här året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0