knock you down

Sitter hemma i köket nu, cool som jag är.
närå men typ.

Idag har det inte blivit många barn gjorda. Har mest degat och tagit det lugnt. Känner mig lite små hängig och har värsta huvudvärken just nu. PROPPMÄTT ÄR JAG OCKSÅ OCH VARFÖR SKA NI FÅ VETA!!!!!!!!

JAG MAJA SOFIA BLIDBERG ÅT EN HEL PIZZA IDAG!!! - något jag aldrig gjort innan, haha.
Var så himlans hungrig så hela pizzan fick plats i magen. Den satt fin fint den.
Sen tryckte jag i mig godis och nu äter jag chips, fetiskväll men såna dagar får man ju ha.

Snart är det yran och jag längtar som en liiiiten tok. Ska bli as nice jueee. Sen veckan efter(?) Aja någon gång efter yran så
tar jag, mamma, Anton och kanske Nicke vårat pick och pack och åker till stockholm. Blir grönalund för min
del vill jag säga, mohaha älskar karuseller bara dom inte snurrar så mycket för det = kräkas...

var allt för mig just nu. Kanske kommer mer sen.. Den som lever får se.
DOUBLE PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0