show me heaven

Hövva kollade nyss på scareed marathon med lilleB på MTV. Sjukt äckligt program
men man kan ändå inte sluta titta, haha.


Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Varit med Nicke tills 18.00 någon gång då jag åkte hem.. Vi gjorde väl inte allt för mycket, sov, gick en sväng på stan och satt i badhusparken en stund och sen gick vi hem till Nicke och jag diskade medans han gick ner på affären och köpte mat, tacos mm ljuvligt gott. Sen åkte jag hem.
Jag satt vid datorn ett tag sen gjorde jag popcorn till Ante och mig och vil kollade på en film, kommer inte ihåg namnet men den handlade om ailens som skulle ta över jorden typ:p faktiskt ganska bra.
Sen kollade jag på scareed, blää mår ju illa.. Jag som tyckt att mina 'olyckor' varit farliga och äckliga, haha.

Nej nu snart blire sömn kan behövas eftersom jag inte lagt mig tidigt på jag vet inte hur länge.. Lär ju sluta med att jag somnar om någon timma ändå..
Natti!


Kommentarer
Postat av: Malin

Awesome blogg! :)

Klicka gärna in dig på min blogg och ge förslag på bra filmer :)

2009-07-24 @ 16:34:47
URL: http://malindahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0