welcome to the world

Igår var jag på Harry Potter filmen med Nicke, Maniac och Madde. Jag tycker filmen var bra, inte så läskig och det var humor i den. Slutet var väl sådär.. Nu är det nästan så jag vill läsa boken/böckerna för att få veta hur det går. Är inget HP fan så jag har ju inte läst en endaste bok.. Haha.

Hittade mitt legg och pass idag också som varit borta sen vinter jackan hamnade i garaget. Kunde inte hämta ut mitt paket idag på blåsan så var tvungen att leta - mamma som kom på att det kunde ligga i jackan.

Hade fin besök här idag också, Melkerbäbisen OCH Gulligagullan.
Melkerbäbis är så sööööt så det finns ju verkligen inte... Hihi.

Nu snart blir det grillat sen Nicke!
Puss på däää

Kommentarer
Postat av: sara

fia, jag tycker också att nya Harry Potter filmen var mindre läskig.den var ju även rolig.

2009-07-17 @ 21:03:33
URL: http://saraharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0