love in this club

Sista inlägget nu då, haha! Dagen! Jag har bara legat hemma hela dagen. Började med att jag skulle ner på stan och köpa några saker åt Janine. Men jag vaknade med världens huvudvärk så det blev inte av. Men Nicke köpte tee iallafall så det är fixat. Måste köpa silvershampoo imorgon innan jag åker. Ska sova hos Nicke ikväll och imorgon vid halv 12 åker jag, Linn och erik till hammerdal och röjjer för världens bästa fyller 18 år!!!!!!!!!!!!!!


As bra böcker, haha! Läste ut bok nr2 idag. Blev besviken på trailern efter att läst boken, haha! Mer tänker jag inte säga för någon kanske blir sur då. Men ska börja läsa 3:an nu så jag har något att göra innan jag ska ner på Nicke. Eller jag måste packa också, det har jag ju inte gjort än. Haha vad ska man ta med sig? Aja, löser sig. Jag skriver om helgen när jag kommer hem. Antingen på måndag eller söndag. Grattis i förskott Riitta Tiina Janine Hautamäki på 18 års dagen!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa, jag saknar min cykel! :'( Ledsen



Haha jag blev sjukt förvånad när jag såg dig där! :D Det var kul! Hade ni kul då? ;)

2009-06-14 @ 18:20:48
URL: http://nallo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0