top of the world

Back home in östersund. Kom hem vid halva fyra tiden och Erik skjutsade hem oss.
Tänker inte dra en lång historia om allt, men jag hade fett kul! Och det tackar jag för.
Janines tacktal var fint också! En mindre bra sak var ju att min kamera gick sönder. Dock
bara displayen så man kan ta kort men inte se på dom innan dom hamnar på datorn, men
då är det ju bra för då slipper alla säga; "får jag se på kortet?!?!?" och ingen kan ta bort någon bild heller,
så det bilder som tas stannar kvar på min kamera, mohaha. Tyvärr är kameran kvar hos Janine i hammerdal
men på måndag kommer hon tillbaka till stan och då ni, ska ni få bilder!:)

Nu ska jag på affären och köpa godis och gotta i mängder, det behöver jag!
pussssss och grattis ännu en gång Janine!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0