heartless

Glad tjej idag, fick pengar ifrån karamellkungen sen jag jobbade i påsk idag. Klirr i kassan, tyvärr kan jag inte sätta sprätt på dem själv även om jag hade velat det. Nej jag måste köpa student presenter jag, till Paula och Nicke. Men vad ska man köpa lixom? Haha. Aja, får klura på det där alltså. (Paula vad vill du ha?)  Men ska köpa en morsdag present idag också, då vet jag vad det är jag ska köpa. Kosta  vad den kosta vill, mamma gillade den. Haha.

Nu ska jag göra en hemsida, började på en hemsida om IFK men ska göra en om mig själv istället, haha. Härmar Janine lite men så kan det vara. Nu ska jag fortsätta jobba. puss'N


Kommentarer
Postat av: Paula

vi kan ta det när jag kommer hem!

2009-05-25 @ 13:32:31
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: amanda

Haft en bra dag? :)

2009-05-25 @ 15:10:45
URL: http://jagmanda.blogg.se/
Postat av: mamma

nu blev jag nyfiken...?

2009-05-25 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0