papaya coconut

Idag så var det ju as fiint väder:)  så jag har legat o solat ett tag nu.
Imorse så ringe Janine och ville äta så jag följde snällt med och åt hamburgare på
kebab baren. Gott var det, haha. Sen så gick vi och satte oss på apberget i solen med
en varsin mjukglass i handen och det var jätte varmt och skönt:) Satt där ett tag innan
vi gick till biostaden och Janine köpte biobiljetter sen gick vi tillbaka. Nicke anslöt sig ett tag också. Sen åkte Janine hem och jag gick upp till Nicke en sväng sen ringde han och sa att jag skulle gå ner på stan så jag gick dit och sen åkte jag hem och satte mig i solen.

Får väl hoppas att jag får lite brunfärg av dagens solning och inte bara massa fräknar haha.

Igår var det soft, hängde med Britta och Lisa mestadels av kvällen. Var hos någon jobbig brud, haha.
Sen gick vi upp till Nisse men vände lika fort. Sen gick jag och Nicke hem och sleepa.


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: ja men eller hur! dom ser ju sjuka, rynkiga och ofrächa ut. haha

2009-05-24 @ 22:29:06
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/
Postat av: camilla

mycket bekvämare me mysbrallor haha =)

2009-05-24 @ 23:11:19
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0