hometown glory

Nu var det ett tag sen. Men jag har haft mycket att göra, hihi.

I torsdags så fyllde jag ju år:) Så på morgonen så vaknade jag rätt tidigt. Gjorde inte så mycket, städade och fixade. Sen gick mamma och jag och handlade, blev kött och potatis. Mums. Sen efter det gick jag och mötte Chrille och Jamie, sen hoppade vi lite studsmatta sen kom Nicke:D Så fikade vi lite sen åkte Chrille hem och vi andra åt mat, as gott var det:)



Sen när vi ätit så gick jag ner till lillänge och väntade på att Petra och c/o skulle komma och plocka upp mig, mycket snällt. Dom kom efter cirkus 10min. Så åkte vi upp till motorstadion. Fick snygga dressar och satte oss i gokarten. Det var jag, Johan, Petra och Frida som körde. Ifrån början vågade man inte gasa på något alls men efter ett varv slirade man på as mycket, fett skoj. Det slutade med att jag och Johan fick dom 2 bästa tiderna så vi ska få köra igen. Vet inte ens vad tävlingen går ut på? Haha. Aja, fett skoj var det iallafall. Tack, återigen att jag fick följa med.



Orkar inte ladda upp fler bilder för det tog sån tid:) Men rolig dag var det iallafall.
puss

Kommentarer
Postat av: vctorias

emd. johan palm :) tack :)

2009-05-23 @ 15:40:42
URL: http://vctorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0