back to life

Inte många barn gjorda här inne på bloggen på ett tag nu.. Har väl varit lite för upptagen med att leva livet helt enkelt. Det vill säga träna/äta/sova/bio/mys osv. Tänkte inte dra något 100m inlägg om veckan heller utan sådär mycket får ni veta, haha.

Just nu sitter jag ganska nyvaken vid datorn, slocknade vid 17.oo och har sovit tills nu, lyckat. Uppstigning o6.30 imorgon för att vara på park-parkeringen o7.15, livet leker eller hur? Haha närå, men ska till Bräcke med Brieda och coacha våra små barn. Hoppas på feta vinster. Jag har med mig systemkameran så ska ta lite bilder och lägga upp på hemsidan. Imorgon kväll så ska jag, Anna och Britta sälja lite programblad på Måns Zelmerlöw's show eller vad det är, nice! Sen blir det hem efter det och sova för på söndag är det först match, 11.oo på storsjöskolan. Jämtland vs Sundsvall. Får ju se hur den slutar, haha. Sen på kvällen så ska jag vara barnvakt åt gos ungen Melker. Kommer vara helt slut känner jag, men sånt man får ta! Hihi. Så nu vet ni lite om min helg och att jag lever så nu kan ni sova så gott ni som ska göra det :) haha.

Tell me what do you see, when you looking at me.



Kommentarer
Postat av: Paula

jag ser världens bästa lillasyster som jag saknar SJUKT mycket. kom hit nu va!

2009-11-28 @ 09:47:07
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0