good things go bad

Sitter på skolan nu. Kom i tid och allt. Kan bero på att jag inte sovit någonting under hela natten så jag lär ju vara redigt trött ikväll efter träningen med små barnen. Är dom inte snäll stryper jag dom, NOT! Eller jo.. Typ.
Janine sover hos mig ikväll, då kanske jag kan sova. Eller ja, jag lär ju kunna somna vilket fall eftersom jag snart varit uppe föööör länge!

Längtar tills på torsdag, då är det match och mys hos Matvild.
Tills på tisdag också förresten, då är det träning. Wie.

Sitting in the kassa and sitting in the lastbil.
mohaha.

peace out.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag längtar ocksååå tills på torsdag! också är jag ledsen för att jag missar träningen imorn :(

2009-11-16 @ 16:30:31
URL: http://kal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0