I remember the days we had

Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord. Det är verkligen sant det. Varje bild har ju alltid något minne. Jag brukar jämt sitta och kika på bilder när jag inte har någonting att göra. Just idag hittade jag denna bild på Matilda. Bilden är tagen samma kväll som regnrocken, dagen innan jag skulle iväg till skåne i en vecka på elitläger. Jag kommer ihåg det så väl, Matilda kunde inte komma på regnrocken för hon hade skolavlutning(?) aja, hon kunde inte komma så jag gick med Bea och Frida. På den tiden umgicks jag och Matilda med varandra hela tiden, jag blev så ledsen när vi inte kunde träffas dagen innnan jag skulle åka iväg i en vecka. Hur som helst, jag hade precis fått en mobilkamera med inbygdkamera och jag, Frida och Bea var påväg hem ifrån folketshus då jag ser den vita volvon och i den sitter Matilda, jag nästan springer efter bilen då den stannar och ut ur den kliver Matilda och jag blir överlycklig och får ta mig en bild på henne med min nya fina mobilkamera. Sen kunde jag kolla på den varje dag i skåne. Haha vet inte varför jag skrev detta men det bara ploppa upp i min skalle.

Sen blev jag och Matilda ovänner, vilket var synd. Sen blev vi vänner på avstånd eller vad man ska säga. Vi pratade inte och var inte med varandra utan sa hej om vi nu råkades ses. Men nu är vi mycket goda vänner igen. Vilket är braaaa!

Mycket Matilda av en liten bild, hihi.
Men men så kan det bli om man är rastlös och hittar gamla bilder!




Kommentarer
Postat av: matilda

Åh fia, jag blir nästa tårögd. Jag minns så väl när jag satt i bilen och skrek rätt ut när jag såg att det va du! Jag är så glad att vi är vänner nu, vi passar som så bra ihop :D

2009-11-09 @ 12:48:32
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0