I'm with you

Åhhhh! Var nyss inne på Maria's blogg! (efter att ha googlat på mig själv då Joel sa att han hade gjort det, haha!) så hittade jag detta gulliga!!

"

Tänkte chocka er med en hiss och diss. känner behov av att uttrycka mig, tror jag...


HISS
Jag vill börja med att hylla, jaa precis ,HYLLA eller utnämna denna till gud. Jag kan dock inte bestämma mig för en så jag väljer två. ja så får det bli.

Joshua radin- Mannen,myten , legenden.
Är beroende av denna man. med hans gudabegåvade röst och otroliga texter blir jag, som resten av alla smarta jävlar som hört joshua, heelt såld i mannen. Han är dessutom min blivade man, för jag har paxat han.. derruu! 

Sofia Blidberg- grymmare än grymmast.

För er som inte känner min buddie sofia så har ni missat något enormt jävla grymt! Hon är världens bästa. Mer behöver jag inte säga, för ni som känner henne, jaa ni vet precis vad jag menar!! : )

DISS
En diss är tilldelar man något man hatar. fan vad svårt att bara välja en grej.. hatar gör man ju ofta, mycket ofta! Men en grej som jag hatar så oerhört är-

Fjortisar som skriker i idol-publiken!
Dom gör mig så förbannad, jag menar.. GE ER!! lägg ner bara. inte bara skämmer ni ut er inför andra.. ni kommer också skämmas, tänk bara när ni blir gamla och ser tillbaka på er ungdom.. då lovar jag er, ni kommer skämmas! 

Så förbjud dom i publiken. tack! 

hadetbra. seeya! : )  "

Haha blev värsta glad! Goknulen Maria då!




Kommentarer
Postat av: Paula

jag kan ju inte göra något annat än att hålla med!

2009-11-20 @ 08:49:42
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0