hej hej HEEJ!

Whiho! Matilda här, Sofia bad mig att gästblogga för att hon tycker om mig så himla mycket!

Just nu sitter vi i lägenheten och dubbeldejtar som vanligt. Joel och Fia slåss.. (sååå himla typiskt!) Snart ska vi spela kort, jag ville egentligen spela yatzy men jag får aldrig bestämma. Stackars mig. När det inte är såhär synd om mig så tycker väl jag att Fia är en väldigt trevlig prick, hon har ungefär samma intressen som mig; det vill säga basket. Fiapluppen vill alltid det bästa för alla, som nu tillexempel, hon försöker rädda gubbarna som Linus och Joel dödar på spelet. Fina Fia. Också måste jag ju tillägga att hon är väldans söt och snygg. Det här blev ett väldigt osammanhängade inlägg, precis som det ska va.

Puss och kel / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0