understand meeeeee

Alltså åååh jag får spunk! Nu har jag typ bara legat hemma och sovit sen jag kom hem i söndags. Har väl klivit upp någon gång då och då och suttit vid datorn. Jag vill göra någonting. Vad som helst!!!! Men kan intee, wää. Jo varför kan jag inte det nudå?? Jo för jag är sjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH KLEGRJHGORGRG så känner jag för att vara sjuk. Fetaste klumpen i halsen så jag kan inte prata/gäspa/svälja eller äta utan att det ska göra ont. Det är ju för jävligt!!

Jag som saknar att träna hänga med Matilda spela kort i Linus lägenhet och vara med Joel.
Ne, att vara sjuk suger..
Blöööh.

Kommentarer
Postat av: Paula

och mig såklart

2010-01-05 @ 21:44:17
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: matilda

jag saknar dig också, men vi kommer nog inte ses förrän skolan har börjat för jag ska stanna i lit tills dess.

2010-01-06 @ 14:09:47
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0