best i ever had

Inte blivit mycket skrivit nu på ett tag! I tisdags låg jag i sängen hela dagen och läste Elsas mode, var den lite grym den eller? Sjuk, när jag köpte den till Paula i födelsedagspresent eller vad det var trodde jag det var värsta sörjan men nej då! Den var grym! Så det gjorde jag tills klockan var vid 19.00 då gick jag ner till lägenheten och hängde lite där sen hem och sova.

Onsdag: Gick på stan med Vilden, blev till att köpa täckbyxor, jacka och lite solning. Sen hem, duscha och äta lite sen bussen till Orrvis till hjärtat mitt. Blev till att kika lite när han spelade x-box sen mös vi framför Boondock saints 2. Inte lika bra som 1 men bra! Sen ut med Selma sen hem och sova!:)

Idag fick hjärtat kliva upp tidigt för han skulle jobba så jag fick sova kvar 1timma, sköönt. Kunde verkligen inte somna inatt så den där extra timmen behövdes nog! Sen klev jag upp pussade hejdå och gick till bussen. Vandrade på stan i min ensamhet, köpte underställ och skidvantar sen hem och skotta snö.

nu - döööd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0