black & blue

Sitter i skrivande stund på skolan och har multimedia med gam Uffe. Vi ska göra ett projekt i flash, det suger jag på så.. Haha. Är ganska trött och seg idag. Gick dåligt att sova inatt. MEn kom ändå upp i tid till skolan imorse.

Igår så var ju jag och Paul och såg Alice i underlandet. Första 10 minuterna satt jag och velade om filmen hette Alice i underlandet eller Alice i underlivet, fråga mig inte men man kan ju inte alltid ha alla hästar i hagen. Filmen var iallafall grym, jag förväntade mig sämre. Försökte hitta en trailer också men det fanns ingen länk som man kunde göra så man kunde se den i bloggen. Men tryck här för att se!

Nu ska jag fortsätta kika på vad Uffe gör..
Skriver mer sen, pussssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0