glass of water

God morgon!
Jag skrev inget mer igår för jag hade fullt upp när jag slutade skolan. Jag och Janine brumma till kroookom hämtade Linn och åkte på tur in till stan tur & retur. Nice. Sen när jag kom hem hävde jag i mig mat och drog ner till lägenheten till Matilda, Linus och ersel Joel.  Hängde fett innan vi drog ner på stan och vandrade runt. Sen åkte jag och Matilda till Idispidis och mööööös. Dog av skratt där ett tag också, hahahaha. Sen åter till lägenheten. Efter lite häng där så åkte jag hem. Väl hemma nu då så ska jag ta mig lite fika, START mÜsli med russin ni vet?? MM då hällde jag upp filen i skålen ska hälla i mÜslin jaha!?!? JAG FÅR ETT RUSSIN!?!? HALLÅ VAD LEDSEN JAG BLEV! Då tog jag en banan och stillade min hunger med istället.. Gick och la mig ledsen som ett barn...

Nu sitter jag iallafall på skolan, SNORIG SOM ETT AS!! Jag vill inte vara sjuk, typiskt nu när det ska bli lov och allt.. Min vanliga tur alltså. Ska fortsätta med skoluppgiften nu så kanske skriver mer sen! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0